خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/13 - 08:26
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در مراسم با غزه تا پیروزی؛

امام (ره) رژیم منحوس صهیونیستی را دشمن اول اسلام معرفی کردند/ تعیین روز قدس یک اقدامات حمایتی بود

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس با بیان اینکه امام خمینی (ره) در تمامی بیانات خود رژیم منحوس صهیونیستی را دشمن اول اسلام معرفی کردند، گفت: بر این اساس ایشان در آغازین لحظات پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات مهمی برای حمایت از فلسطین انجام دادند و تعیین روز قدس یکی از این اقدامات بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مراسم باشکوه میزبانی و استقبال از خانواده های شهدای فلسطینی طوفان الاقصی تحت عنوان "با غزه تا پیروزی" عصر امروز (سه شنبه ۱۲ تیرماه) با حضور اقشار مختلف مردم در میدان فلسطین برگزار شد.

سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی در این مراسم به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: امروز دویست و هفتادمین روز از این عملیات و ۹ ماه از مقاومت فوق تصور مردم غزه را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با یادآوری سالروز شلیک ددمنشانه آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: همزمان با چنین روزی میزبان جمع محترمی هستیم تا بگویم ما همه، فرزندان یک مسیر و یک آرمان هستیم.

ابطحی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران (ره) در تمامی بیانات خود رژیم منحوس صهیونیستی را دشمن اول اسلام، عدالت‌خواهی و ایران معرفی کردند، افزود: بر این اساس ایشان در آغازین لحظات پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات مهمی برای حمایت از فلسطین انجام دادند و تعیین روز قدس یکی از این اقدامات بود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس ادامه داد: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز از آغازین لحظات رهبری خویش پرچم حمایت از فلسطین را برداشتند و ایشان اولین کسی بودند که از ابتدا نسبت به عملیات طوفان‌الاقصی حمایت کردند.

ابطحی با یادآوری چهل و شش سال حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان مقدس فلسطین، تصریح کرد: این آرمان اکنون در زیباترین حالات خود قرار دارد و بر اساس آن جهان جدیدی در حال شکل‌گیری است.

وی در این راستا، بیان کرد: سران چند کشور بعد جنگ جهانی دوم در ایران جمع شدند و نماد سلطه را شکل دادند اما اکنون آن زمان گذشته و نشانه جهان جدید امروز در دانشگاه‌های خارج پیدا است که امام ما آن جوانان را در طرف درست تاریخ خطاب کردند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس، گفت: درست است که ۳۹ هزار نفر از مردم فلسطین شهید شدند و ۱۰ هزار نفر از آنان مفقود و ۸۰ هزار مجروح در غزه تقدیم اسلام شد اما امروز اسلام عزیزی که دشمن تصور داشت می‌شود با آتش‌زدن قرآن کریم او را محو کند، محبوب جهان است.

ابطحی اظهار کرد: ما امروز به برکت مقاومت و ملت‌های دوست در حال تشکیل جهان جدید هستیم و آن روزی که کسی بخواهد ما را با تهدید سایه جنگ از انتخاب خود برگرداند، گذشته است.

وی با بیان اینکه تمام دنیا با تمام وجود از رژیم اشغالگر حمایت کرد و خواستند این رژیم در حال نابودی را نجات دهند اما آن‌ها دستاوردی جز شکست نداشتند، افزود: ما از این مراحل گذشته‌ایم و در آستانه پیروزی عظیم هستیم.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس تصریح کرد: نتیجه انتخابات آتی هر چه باشد، ملت و نظام ما قلعه مقاومت تا ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، امام همه عدالت‌خواهان جهان خواهد بود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس خاطرنشان کرد: ما از این صراط مستقیم عقب نخواهیم نشست و پرچم محور مقاومت را در کنار پرچم‌مان به اهتزاز در می‌آوریم چراکه ما به دنبال گرفتن ملت‌ها نبوده و به دنبال گسترش عدالت در جهان هستیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380230
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار